Wednesday, December 22, 2010

5 perkara yg aku ingin jadi

Assalamualaikum....


well.. sume orang ade cite2, gitu gak aku.. tapi cite2 aku ni agak pelik skit... takde ar obses sgt nk merealisasikan cite2 ni.. tapi saje2 je...



first skali aku nk jadi genius...

 kan best kalau aku genius matematik... mesti orang respek gile kat aku :P
supaye takde orang leh bodoh2kan aku dengan math...
aku nyesal dlu slalu ponteng skolah n belajar main2.. aiseh..~
kepade sape2 yg masih belajar lagi.. jangan malas belajar... nanti diri sendiri yang rugi




kedua, kalau bleh aku nk terbang...



aku teringin nk terbang.. bleh pegi mane2 je yg aku ske...
takyah isi minyak, trafik jem, takde risiko eksiden dan risiko sangkut kat antena tv rumah orang
aku bleh pegi mane2 je kat dunia ni dengan cepat... owh~



ketige... aku harap aku pandai memanah...


ntah knape dari dlu lagi aku rase cam best je main panah ni...
tak tau ar ape yg aku nk panah klau pndai sekalipun... mungkin bleh panah anjing yg tiap malam memekak depan rumah aku
tapi kn memanah ni sunah nabi, dapat pahale gak klau belajar
lagipun aku penah dengar ulama2 agama ckap akhir zaman nnti sebelum kiamat kite akan berperang ngan orang kafir
mase 2 nanti takde teknologi, senjate yg digunakan utk berperang hanya pedang,parang, pisau etc
panah jugak tak terkecuali.. tapi sekarang yg ade cume sukan memanah...
mungkin undang2 negare ni yg tak mengizinkan kowt...



keempat... teror main pedang (terpengaruh dengan samurai jack)


cool kan kalau pandai main pedang.... bawak pedang pegi mane2 je macam kat jepun
tapi malaysia takleh... lagipun macam takde je kelab martial art yg main pedang kat Malaysia ni. ntah ar...


dan kelima... aku nk jadi kaye! hehehe



fuhh~ indahnye hidup ni klau kaye..... i can buy all of the things i never had
(eh.. cam kenal je ayat nih)
bleh beli ape je yg best... hidup senang lenang takyah keje... sume orang pn suke duit kan...
klau ade banyak duit tak ar hidup mcm skrang ni... hrmm.. mungkin ade hikmahnye hidup camni atau mungkin gak aku yg tak pandai berusaha.. T____T





tapi tu sume hanya angan2.. mungkin gak mimpi yang takkan tercapai selamenye.. who the hell know? tapi Nike cakap "nothing impossibble"



boleh ke terus hidup camni?? rase macam tak semangat nk hidup.. rase cam ade yg tak kene
rase cam ade sesuatu yg hilang dalam diri aku... T__T



itu ke yg hilang??? the question that always remain in my mind...
that's what i think all through the night..
EVERYNIGHT...





1 comment: